A service design öt kihagyhatatlan rétege

Remélhetőleg nincs olyan cég, aki szándékosan csinál rossz szolgáltatásokat. Viszont mégis mindannyian a saját bőrünkön érezzük időnként, hogy különböző okokból nem mindig sikerülnek jól a szolgáltatások. A komplexitás mellett ennek az oka az lehet, hogy nem ismerik a szolgáltatásélményre ható rétegeket. 

Read More

A Covid győztes közszolgáltatások titka

A Covid pandémia időszak próbára tette az emberiséget, de a vállalatokat, valamint az államokat is. A szolgáltatások minősége egy erős stressz tesztben részesült ebben a 2 évben és kiderült, mely szolgáltatóknak van jövője, melyeknek kevésbé. 

Read More

Így lehetnek jobb szolgáltatásaid

Gyakran írok a blogon a service designról, néha ügyfélélményről. Viszont azok alapján, amit hétköznapi vásárlóként, a másik oldalról pedig amit a munkámban megtapasztaltam az évek során, azt a következtetést vontam le, hogy a szolgáltatástervezés, vagy bármilyen design diszciplína nem biztos a megfelelő beszélgetésindító alap, ha változást szeretnénk elérni.

Read More

Így lehetsz rendszergondolkodó designer

Az elmúlt hónapokban sok időt töltöttem el a rendszergondolkodás diszciplínának megértésével. Rendkívül értékes és minden designernek hasznos gondolkodásmódról van szó, olyannyira, hogy a systems thinking és a design gondolkodás házasságából létrejött egy újabb terület, a systemic design. 

Read More