Mitől ügyfélközpontú egy vállalat?

Nincs még egy annyira félreértett, és rosszul használt kifejezés az üzleti világban talán mint az ügyfélközpontúság, vagy customer centricity. A valódi ügyfélközpontúság megvalósítása meglehetősen nehéz kihívás, jóval több egy divatos és könnyedén önmagunkra aggatható szlogennél.

Read More

Endineering: Így lehet emlékezetes az off-boarding élmény

A fogyasztói életciklus végén egy hatalmas rés tátong. A fogyasztói társadalom problémáinak jelentős része pedig éppen innen ered: felhalmozás, környezetszennyezés, nem kívánt képek a közösségi médiában, biztonsági kockázatok. Egy könyv szerint az off-boarding megdesingolása jelenti a megoldást.

Read More

A service design öt kihagyhatatlan rétege

Remélhetőleg nincs olyan cég, aki szándékosan csinál rossz szolgáltatásokat. Viszont mégis mindannyian a saját bőrünkön érezzük időnként, hogy különböző okokból nem mindig sikerülnek jól a szolgáltatások. A komplexitás mellett ennek az oka az lehet, hogy nem ismerik a szolgáltatásélményre ható rétegeket. 

Read More