• Kezdd itt
  • Szolgáltatások
    • InnoWorkshops
    • InnoResearch – UX Kutatási Szolgáltatások
  • Kapcsolat
  • Rólam
 Innovation Design Blog

Innovation Design Blog

  • Kezdd itt
  • Szolgáltatások
    • InnoWorkshops
    • InnoResearch – UX Kutatási Szolgáltatások
  • Kapcsolat
  • Rólam

Kategória: Service Design

Jó szolgálatatások nem tudnak létrejönni tervezés nélkül, éppen erről szól a service design: szolgáltatástervezést jelent az érintettek bevonásával. A service design új szolgáltatások megalkotásában, meglévők javításában segíthet, amelyek hasznosak és használhatók a szolgáltatás igénybevevője és a szolgáltatást biztosító szervezet szempontjából egyaránt.

Minek kitalálni valamit fél év alatt, amit két nap alatt is el lehet dönteni? Ismerd meg a Foundation Sprintet

Boros Norbert on május 19, 2025

A design sprint alkotója újabb workshop recepttel ajándékozott meg minket. A módszer különösen abban – a való világban elég gyakori – esetben hasznos, ha túl sok a lehetőség, de kevés az egyetértés, vagy ha el akarjátok kerülni, hogy rossz irányba induljatok hosszú hónapokra.

Read More

Szkenneld, pakold, nyugtasd a gyereket: miért buknak el az önkiszolgáló kasszák a kisgyerekeseknél?

Boros Norbert on május 3, 2025

Hiába ígérnek gyorsaságot és kényelmet, az önkiszolgáló kasszák gyakran inkább frusztráló akadálypályát jelentenek, mintsem megkönnyebbülést. 

Read More

Design diagnózis: Mi a baj a gyógyszereinkkel, és hogy lehetnének jobbak?

Boros Norbert on február 1, 2025

Miért kell egy betegtájékoztatónak olyan apró betűsnek lennie, hogy szinte nagyító kell hozzá? Miért csöpög mindig mellé a gyerekgyógyszer? A gyógyszerek designja régóta kiált megújulásért, mert nem pusztán kényelmi kérdésről van szó: a rossz design életveszélyes is lehet.

Read More

Törvényszegőnek fognak minősülni az ügyfelek idejét pocsékoló vállalatok 

Boros Norbert on augusztus 20, 2024

A Biden-Harris adminisztráció új kezdeményezése a gyenge szolgáltatókat kívánja megregulázni, akik az emberek idejét és pénzét pazarolják.

Read More

Tíz egyszerű módszer, amivel jelentősen javíthatod az ügyfélélményt

Boros Norbert on június 24, 2024

Azok a szolgáltatások, amik magas minőségű ügyfélélményt biztosítanak, hosszútávon üzletileg is sokkal eredményesebbek. Bár a customer experience tudomány, vannak olyan alapelvek, amelyekhez nem kell szakértőnek lenni. 

Read More

Termékek vs szolgáltatások: mi a különbség és miért fontos?

Boros Norbert on június 18, 2024

Ha egy cég szolgáltatóként tekint magára nem árt, ha házon belül egyetértésre jutnak a fogalmakban.

Read More

Bejegyzések lapozása

1 2 … 7 Következő
A blog tartalmait csak a szerző engedélyével lehet átvenni.
Mi is sütiket (cookie) használunk az oldalainkon. Segítségükkel egyre jobb tartalmakat tudunk gyártani.ElfogadomVisszautasítomRészletesebben érdekel