Mikor jó választás a design sprint és mikor nem?
A design sprint kiváló product design eszköz, azonban nem egy bármilyen probléma esetén kijátszható kártya.
Read MoreA design sprint kiváló product design eszköz, azonban nem egy bármilyen probléma esetén kijátszható kártya.
Read MoreA bankok dolga egyre nehezebb, az elképesztő volumenű szabályozás mellett megjelentek a fintech cégek is, és bizonyos tekintetben a helyükre pályáznak, de van egy sokkal elementárisabb változás, amire reagálniuk kell.
Read MoreA közismert kvalitatív design kutatási módszerek mellett érdemes az aktív repertoárba beemelni egy itthon nem túl elterjedt, mégis nagyon hasznos és egyszerű módszert, a service safarit, amivel könnyedén és ténylegesen az ügyfél cipőjébe léphetünk.
Read MoreTegyük fel, hogy egy menő szupermarket in-house service designere lettél. Nem kis falat, hiszen a cél az, hogy piacvezetők legyenek, de ez egy ismert márka, jó feladat, hatalmas a csapat, nincs mitől félned. Vagy mégis?
Read MoreMi lehet rosszabb egy félresikerült workshopnál? Például egy céltalan, többórás meeting biztosan. Nem az, ami az információk megosztására hivatott, hanem ahol döntésre kell jutni, valamit mélységében megismerni, vagy ahol új dolgoknak kellene születnie. Helyette mégis egy végtelenre nyúló beszélgetésbe fulladhat a találkozó, amitől általában többet várunk.
Read MoreA Covid-19 krízis új fogyasztói szokásokat alakított ki, az erre megfelelően reagáló vállalatok lehetnek a helyzet nyertesei.
Read More