Kifejezhető az ügyfélélmény egyetlen számmal?
Az NPS azaz Net Promoter Score CX területen egy rendkívül meghatározó mérőszám, de hogy mennyiben nyújt tényleges képet az ügyfélémény minőségéről arról már megoszlanak a vélemények.
Read MoreJó szolgálatatások nem tudnak létrejönni tervezés nélkül, éppen erről szól a service design: szolgáltatástervezést jelent az érintettek bevonásával. A service design új szolgáltatások megalkotásában, meglévők javításában segíthet, amelyek hasznosak és használhatók a szolgáltatás igénybevevője és a szolgáltatást biztosító szervezet szempontjából egyaránt.
Az NPS azaz Net Promoter Score CX területen egy rendkívül meghatározó mérőszám, de hogy mennyiben nyújt tényleges képet az ügyfélémény minőségéről arról már megoszlanak a vélemények.
Read MoreEcommerce vállalkozások akik futár cégekkel vagy bútorgyártók, akik fuvarozókkal szállítanak, szállodák, akik a törölközők cserélésére használnak alvállalkozót, vagy egy multi, aki kiszervezi a call centerét. A közös bennük, hogy lényegében az ügyfélélmény egy részét kiszervezik.
Read MoreBár a UX nem egyenlő a service designnal, a seniorabb UX-eseknek egy izgalmas és ajánlott karrier tranzíció lehet.
Read MoreA service designnak is vannak olyan alapelvei, amik univerzális attribútumai lehetnek a jó minőségű szolgáltatásoknak.
Read MoreA kérdés, amitől mindig zavarba jövök. Sorra nőnek ki az ilyen-olyan, nem grafikai értelemben vett designerek, a névjegykártyák egyre kevésbé értelmezhetőek, és nekem is legalább egy éves munkám van abban, hogy megértsem, miért is szeretnék service designer lenni.
Read More