A jó service design 15 alapszabálya
A service designnak is vannak olyan alapelvei, amik univerzális attribútumai lehetnek a jó minőségű szolgáltatásoknak.
Read MoreJó szolgálatatások nem tudnak létrejönni tervezés nélkül, éppen erről szól a service design: szolgáltatástervezést jelent az érintettek bevonásával. A service design új szolgáltatások megalkotásában, meglévők javításában segíthet, amelyek hasznosak és használhatók a szolgáltatás igénybevevője és a szolgáltatást biztosító szervezet szempontjából egyaránt.
A service designnak is vannak olyan alapelvei, amik univerzális attribútumai lehetnek a jó minőségű szolgáltatásoknak.
Read MoreA kérdés, amitől mindig zavarba jövök. Sorra nőnek ki az ilyen-olyan, nem grafikai értelemben vett designerek, a névjegykártyák egyre kevésbé értelmezhetőek, és nekem is legalább egy éves munkám van abban, hogy megértsem, miért is szeretnék service designer lenni.
Read More