Véleménye fontos számunkra – de amúgy tényleg?

Évszázadokon át a vállalkozások diktálták, mit is gondoljunk róluk. A zárt ajtók mögötti termékfejlesztésen túl végre rést talált magának a végfelhasználó, aki hatalmának teljes tudatában nem fél szétkürtölni saját élményét az általa kipróbált szolgáltatásról a közösségi médiában.

Read More

Mi a UX evolúciójának újabb állomása?

Többé-kevésbé ma már nem kell magyarázni, hogy mi az UX design, meg felhasználó-központúság, viszont a világ változásával együtt ez a terület is esetenként feloldhatatlannak tűnő korlátokba ütközik, és kell valami, ami teljessé teszi a képet.

Read More

5 nem design könyv product designereknek

A product design nehéz szakma. Az egyik dolog, ami nagyon kell hozzá a belülről jövő folyamatos fejlődés igénye. Ezt kielégíteni sokféleképpen lehet, de a legősibb módja az olvasás, aminek disztrakciókkal teli világunkban eléggé felértékelődött a szerepe.

Read More

10 nem tipikus design kutatási módszer

A product design valamint a service design szakmák is nagyban kutatás alapú területek, többek között ez különbözteti meg őket a klasszikus vizuális grafikai irányzatoktól. Az alkalmazott kutatási módszerek viszont a gyakorlatban eléggé tipikusak, pedig akadnak viszonylag mellőzött, mégis izgalmasabb research módszerek is az eszköztárban.

Read More