A vállalat, ami feltalálta az impulzív vásárlást az ekereskedelemben
A wish.com-nál sem találták fel újra a kereket, hanem egy olyan ősi kereskedelmi jelenségre repültek rá, ami mostanáig nem adoptálódott igazán az ecommercebe.
Read MoreA wish.com-nál sem találták fel újra a kereket, hanem egy olyan ősi kereskedelmi jelenségre repültek rá, ami mostanáig nem adoptálódott igazán az ecommercebe.
Read MoreA mobil vásárlási folyamat optimalizálása nem űrtudomány. Egyrészt tekintettel kell lenned a mobil eszköz limitációira, másrészt viszont élned kell a készülékek adta technikai lehetőségekkel, mint például a kamera vagy a helymeghatározás.
Attól a pillanattól kezdve, hogy reggelente kinyitod a szemed az agyad döntéseket hoz. Összességében átlagosan napi 35 ezer öntudatlan döntés hozunk, nem beszélve azokról, amelyek tényleges megfontolást igényelnek. Szóval nem csoda, hogy a döntések kimerítenek bennünket.
Read MoreEgy e-commerce weboldal modelljéből kifolyólag folyamatosan a vásárlások növelésének nyomása alatt áll. Ebben a helyzetben könnyű elcsábulni, és ócska trükkökkel rövid távon felpimpelni’ a konverziókat. Ilyenek például a felugró ablakok (pontosabban modalok), vagy a túltolt remarketing.
Read MoreLétezik egy olyan – nem mesebeli – ország, ahol az e-commerce egy egészen más szintet fog jelenteni, mit amit ismerünk, mert nem csak egy kiegészítő láb, egy potenciális bevétel forrás, hanem az alapértelmezett kereskedelem lesz.
Read MoreNem túlzás a cím és ezúttal nem az Amazonról lesz szó cikkben. Magyarországon talán még kevésbé ismert, de a globális e-commerce piac egyik legnagyobb szereplője a kínai Alibaba, ami gyakorlatilag nulláról lett az egyik legmeghatározóbb internetes vállalat.
Read More